maandag 1 februari 2010

Jan Akkerman A BluesJam for All Ages

De lezers van mijn blogje weten natuurlijk dat ik een echte Jan Akkerman fan ben.
Zag hem voor het eerst ,,Live ,, in het toenmalige Concertgebouw in Vlissingen met zijn toenmalige bandje The Hunters(Russian Spy and I)dat moet in 1965 of 66 geweest zijn.Daarna Brainbox ,Focus met Kaz Lux ,solo en met zijn eigen band ik vond en vind het allemaal prachtig.In de jaren 80 verdween hij even uit mijn beeld ,Maar mede dank zij dat prachtige internet is hij hier weer volledig terug.De afgelopen anderhalf jaar vier liveoptredens meegemaakt o.a H.M.H.Hall met Gary Moore (zie mijn older post),een prachtig akoestisch solo optreden in het Beest in Goes en een paar weken geleden in het nostalgische Ledeltheater in Oostburg.Jan heeft nog niets van zijn scherpte verloren en ieder optreden was genieten geblazen.


A BluesJam with Jan for All Ages
Allemaal jongens en meisjes die er van dromen ooit zo goed als Jan te worden ,kijk vooral eens naar dat laatste meisje (she,s got talent!!)

Geen opmerkingen: